martes, 12 de abril de 2016

ANÁLISE DO REPOSITORIO ELIXIDO

O repositorio que eliximos foi “Maremáticas”, é un software educativo para a práctica e exercitación xa que proporciona diversas actividades de ensaio ou erro. Polo tanto, estamos falando da teoría condutista onde a memoria é o resultado de repetidas experiencias, onde a recompensa e o castigo son influentes.
Neste repositorio, o alumnado é reactivo porque o alumno ou alumna non ten a liberdade de investigar ou afondar, senón que reacciona a unha pregunta ou a un exercicio xa estruturado, onde ten unhas opcións concretas.
O profesorado no noso repositorio non ten ningunha función concreta, o alumnado pode realizar este exercicio sen axuda do mestre ou mestra, fomentando a súa autonomía. De todos modos, pensamos que a presenza do profesorado é importante nesta actividade, para poder exercer de apoio para os nenos e nenas en caso de dúbidas.

O nivel de integración das TIC segundo o modelo SAMR na nosa actividade é de transformación, máis concretamente de modificación, xa que  neste caso a tecnoloxía permite unha redefinición significativa das tarefas a realizar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario